Vrijdag 30 juni

30 juni 2017 - Pescadero, Verenigde Staten

We zijn vanochtend wat later wakker (7 uur ipv 5 uur). Zou het komen van het fietsen en wandelen van gisteren?
De pech blijft ons achtervolgen . De generator werkt niet en na verschillende telefoontjes (door Niek) kunnen we naar de vestiging van Cruise America in San Francisco. We worden op zich vlot geholpen maar het blijkt een te groot probleem te zijn om even op te lossen. We krijgen een andere camper aangeboden maar dan wel graag een schone! De vuile handdoeken van de vorige huurders hingen er nog in!
Camper wordt weer weggereden en wordt schoongemaakt. Ondertussen pakken wij onze camper leeg. De nieuwe camper is wat ouder en de schade en niveau van brandstof wordt eerst doorgenomen. Rond 2 uur gaan we weer op pad nadat we eerst op zijn Amerikaans geluncht hebben. We nemen de route naar de kust.
Rond 18.00 uur ziet Niek een camping, ze hebben nog een plaatsje voor ons. Wel moeten we 110 dollar betalen voor dit plekje met in de verte uitzicht op zee.
Het is hier grijs en koud aan de kust.
De voorzieningen zijn gelukkig goed!
Na het eten gaat Henk naar bed en wij gaan een kijkje nemen bij de zee. Het is een hele wandeling geworden, het werd al donker voordat we er weer waren. Lang leve de navigatie op de telefoon!