Zaterdag 1 juli

1 juli 2017 - Pismo Beach, California, Verenigde Staten

De navigatie brengt ons vandaag naar Pismo. We nemen eerst nog een stukje highway 1, de beroemde route langs de kust en stoppen af en toe voor een foto. Normaliter zouden we deze weg tot aan Pismo kunnen rijden maar er is in het voorjaar zoveel regen gevallen dat er halverwege een brug is ingestort. We rijden om via de 101. Het landschap is een breed dal tussen gele glooiende bergen. We zien hele velden met aardbeien, maar ook wijnranken. Wanneer we stoppen bij een P blijkt de temperatuur buiten behoorlijk te zijn opgelopen. We kopen een bbq want bij veel plekken heb je wel een vuurplaats maar niet altijd een bbq. Het wordt een kleine Weber welke straks mooi mee gaat naar NL.
We zijn om 18.00 uur op het adres maar de poort is dicht en de receptie gesloten. Gelukkig kijkt Niek iets verder en vindt een bak met deksel waarin nog papieren zitten voor 3 vrije plaatsen. Wat zijn we blij! De camper op zijn plek en de bbq wordt direct in elkaar gezet. We hebben heerlijke spiezen en een groot stuk rundvlees gekocht die wel even de tijd nodig hebben. De jongens vertrekken richting het zwembad en bubbelbad.
Het vlees was me toch lekker! Voor de vitamines maak ik er wat sla bij.
Na de afwas (21.30 uur) gaat Niek naar bed en gaan wij nog een spelletje doen. En om 23.00 uur liggen wij er ook in.

1. Jan ten Cate:
    3 juli 2017
    Ik heb jullie verslagen gelezen.
    Al heel wat beleefd zie ik.
    Nou het is vast een super ervaring daar te zijn.
    Veel plezier nog en ik volg jullie !
  2. Jan ten Cate:
    3 juli 2017
    Heb jullie verslagen gelezen.
    Al heel wat beleefd zie ik. En wat een super ervaringen daar !
    Hou jullie in de gaten !
    Veel plezier nog. Groetjes daar aan de andere kant van de grote plas !
  3. Jan ten Cate:
    Mooie foto's !