En nu echt op pad!

25 juni 2017 - Bishop, California, Verenigde Staten

Vanochtend zijn we om 10.00 uur met de taxi naar de camperverhuurder gegaan. Daar werden we vlot geholpen (hoewel de werknemers meer aandacht voor en lol met elkaar hadden) en konden we na een bezoek aan de Wal-Mart op stap gaan. Het is erg heet in Las Vegas e.o., dus we mogen niet door Death Valley. Dus richting Beatty en dan zien we wel verder. We zijn rond 17.00 in Beatty maar ook daar is het ontzettend heet. Al hebben we wel een generator met airco, we besluiten om verder te rijden. Ons volgende doel wordt Bishop.
Qua mijlen moet het te doen zijn maar op een gegeven moment werd het al donker en moesten we door haarspeldbochten (veel!)
We waren allemaal moe maar Henk heeft het toch maar mooi gedaan!
Om 22.00 uur kwamen we op camping Keough Hot Springs.
We kregen een plekje met stroom maar verder konden we geen open voorzieningen vinden dus dat wordt douchen in de camper. De boiler hoeft niet aan, het water was door de hitte al op temperatuur gebracht. Na de 3 mannen was ik aan de beurt.... en was het water op voor ik goed en wel onder de douche stond.... Dus me maar behelpen met water uit de fles.
We hebben een leuke en gezellige dag gehad en heel erg genoten om zo samen op pad te zijn. Niek en Ruben vinden het ook te gek en hebben ontzettend veel foto's gemaakt. Het is ook zo'n onwerkelijke omgeving! Dor en droog en heuvelachtig wat op een gegeven moment bergachtig werd. De weg ging soms via open ranches, dus oppassen! want er liepen soms koeien op de weg!

1. Jos:
    26 juni 2017
    Nou Henny, zo te lezen is het nu al een heel avontuur! Veel plezier nog met z'n allen.
  2. Bert:
    8 juli 2017
    Spannend allemaal ben best een beetjejaloers