Vrijdag 14 juli

14 juli 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag rijden we weer terug naar Las Vegas en gaan vanmiddag winkelen bij het Premium Outlet center. Rond half tien rijden we weg en onderweg passeren we weer een tijdzone waardoor we een uur extra krijgen. Ik blijf me verbazen hie snel het landschap kan veranderen van groen dal met rode stenen bergen naar rotsachtig landschap en daarna weer de woestijn. Las Vegas kun je al van ver zien liggen. Veel hoogbouw heeft het niet, alleen de hotels aan de Strip steken er met kop en schouder boven uit. Het is er erg heet en het waait iets waardoor het aanvoelt als een hete föhn.
Alle bekende merken (al heb ik er niet veel verstand van) lun je volgens mij hier wel vinden. De prijzen liggen lager dan in NL en heel vaak gaat er nog korting af. Henk haakt al snel af maar wij gunnen ons een paar uurtjes winkelen. (Eigenlijk veel te kort) Om 18.00 uur checken we in bij een camping midden in LV. We gaan gelijk zwemmen. Henk, Niek en Ruben blijven tot 22.30 uur in het zwembad, ik ben ondertussen begonnen met de koffers.
Men heeft nog trek, dus van de restjes wordt er nog een maaltijd in elkaar geflanst. Het is al laat (of vroeg?) wanneer we beginnen aan de laatste warme nacht in de camper.