Dinsdag 4 juli

4 juli 2017 - Bishop, California, Verenigde Staten

We hebben lekker geslapen en na het omtbijt vertrekken we om 9 uur richting het Slide Rock State Park. We zijn er rond half 11 maar de parking is vol. Ongeveer 2 mijl verderop vinden we voor onze camper een plekje. We trekken onze zwemkleding aan en pakken onze rugtassen in. De wandeling is te doen maar wat is het druk in het park! Dat komt waarschijnlijk omdat het vandaag 4 juli is.
Door de drukte valt het ons een beetje tegen en rond 13.00 uur houden we het voor gezien en vertrekken we via Sedona naar de camping. We rijden door de Red Rock Canyon:
Terug in Williams even brood halen bij de Safeway en tanken. De benzine kost hier $2.37 per gallon. Het is druk op de route 66 ivm parade om 18.00 uur.
Wij wachten daar niet op maar nemen nog lekker een duik in het zwembad op de camping.
Er staan twee gasbbq op centrale picknick plek waar we gebruik van gaan maken.
Je vindt hier in de supermarkt niet veel specifiek vlees voor de bbq. Vaak zijn her grote stukken die wat meer tijd nodig hebben, maar wat wel zo lekker is!