Woensdag 28 juni

29 juni 2017 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vandaag staat de reis naar San Francisco op het programma. Omdat we toch vroeg wakker zijn, zijn wij, na het vuile water geloosd te hebben, al voor 9 uur op pad.
Ruben slaapt nog.... officieel mag dit niet maar we kunnen toch niet harder dan zo'n 25 mijl per uur of zachter. Om 11 uur hadden we 57 mijl gereden en kwamen we bij een prachtig meer met heerlijk zwemwater. Het eerste uur op deze recreatie plaats was gratis, dus binnen het uur gingen we weer verder met mij achter het stuur. In het stadje Oakdale doen we boodschappen en eten we wat. Het voorlopige einddoel wordt een winkelcentrum waar een Marshall zit. Hier schijn je goedkope merkkleding te kunnen kopen. De weg wordt steeds breder, ondertussen rijden we al op 5 banen en al zijn we er bijna, ik vindt het lastig worden om te rijden. Gauw een afslag genomen en met Henk van plek gewisseld. Henk rijdt alsof hij hier al eerder is geweest....
Om 16.30 zijn we bij de winkels en binnen een 1,5 uur hebben de jongens wat inkopen gedaan. We zijn al in San Leandro en hoeven nog maar 26 mijl. Maar wat een verkeer! We moeten over de Bay Bridge en rijden over de verkeerde baan want we hadden tol moeten betalen en reden over de baan waarbij je automatisch betaalt.... ik ben benieuwd hoe hoog de rekening nu wordt
De skyline van San Francisco ziet er prachtig uit, al is het wat mistig. Het waait hard en het is behoorlijk fris buiten!
De camping is een grote aangeklede parkeerplaats in een troosteloze omgeving, maar we zitten niet heel ver van het centrum (al is dat niet af te lopen)
Geen restaurants in de buurt dus zelf maar wat op tafel zetten.
Na het eten gaan Niek, Ruben en ik wat rondkijken maar het wordt al donker en we voelen ons niet op ons gemak dus maar goed gebruik maken van het internet , douchen en naar bed.

1. Tiny:
    29 juni 2017
    Wat super dat jullie zo genieten van deze prachtige reis! We genieten nu mee door deze blog! Nog heel veel plezier en mooie avonturen samen!
  2. Henny:
    29 juni 2017
    Leuk om te volgen! (Goed voorbeeld doet volgen) misschien doe ik dit ook wel als we straks naar canada gaan in augustus!
    Heel veel plezier!