Zaterdag 8 juli

8 juli 2017 - Lake Powell, Verenigde Staten

Henk had de wekker op half vijf gezet masr dat was ons toch te vroeg en we draaiden ons nog eens om. Om half zeven rijden we weg en tegen 07.00 uur staan we weer op de parkeerplaats. We zijn niet de enigen, er staat zelfs al een touringcar. Ik ben blij dat we gisteren niet zijn gegaan want nu was het al erg warm!
Voor de omgeving waar we nu zijn is een hittewaarschuwing van pas: zoveel mogelijk uit de zon blijven en genoeg drinken.
Op de terugweg gaan we onze tour van morgenochtend door de Antelope Canyon even bevestigen en een kijkje nemen bij de Glenn Canyon Dam. We zetten de camper op de parkeerplaats bij het strand. De jongens gaan im de camper lezen/slapen en Henk en ik gaan zwemmen in het meer. Het water heeft een heerlijke temperatuur. Het is eigenlijk te heet om in de zon te zitten en we zijn daarom veel in het water.
Om 13.00 uur gaan we terug naar de camper om wat te eten. We gaan allemaal even liggen want het was vanochtend ook zo vroeg dag.
Om 15.00 uur gaan Niek, Ruben en ik weer zwemmen en om 17.00 uur krijgen we trek. Het waait te hard voor de bbq en we gaan een hapje eten bij Dennies (luxe Mac Donalds). Na het eten zet ik Niek en Ruben af bij het zwembad en gaan wij lekker buiten zitten, de wind is gaan liggen en de zon is bijna onder. Nu is er even tijd om dit blog bij te werken. Henk ligt er al op tijd in en wij maken het ook niet al te laat.