Nieuwe poging om het vliegtuig te halen

24 juni 2017

Gisteravond kwam Ruben erachter dat hij zijn rugtas op de luchthaven had laten staan. Wat balen! Gelukkig had hij zijn telefoon en portemonnee in zijn jaszak! Maar zijn mooie zonnebril had hij niet meer. We besluiten om een vroege transfer te nemen om na te vragen of zijn rugtas misschien is gevonden.
Na een ontbijt bij de Mac. zijn we om 08.30 weer op de luchthaven. We worden langs verschillende balies gestuurd maar na een uur is de rugtas gevonden! Daar hadden we echt niet op gerekend! Dit gaf weer vertrouwen dat het met onze bagage dan ook wel goed zou komen, want die hebben sinds gisterochtend in Düsseldorf niet meer gezien.
We waren op tijd door de security en konden om 11.10 uur gaan boarden.
Ondertussen contact gehad met het reisbureau, zij zouden contact opnemen met het hotel in Las Vegas en de camperverhuurder. Maar het was nog nacht in Las Vegas dus zij zouden een mail en sms/app sturen over het vervolg.
De vlucht viel mij mee, we werden goed verzorgd en na ruim 10 uur vliegen waren we om 15.00 uur in Las Vegas.