Rondom het Como-meer

31 juli 2019 - Fornaci, Italië

Ik werd al op tijd wakker van het zonnetje. Onze kampeerplaats is niet veel bijzonders, maar de ligging van de camping en het staat van het sanitair (Ook niet onbelangrijk) is heel mooi. We genieten van een kop koffie en croissant bij het meer en besluiten eerst te gaan zwemmen voordat we verder gaan.

Ons doel is een camping aan de overkant.  Dan hoeven we morgen iets minder ver naar Portofino en zien we nog wat van de omgeving😀.

Het water is heerlijk! In 20 minuten hebben we alles opgeruimd en goed half 11 Zijn we op pad. We komen erachter dat we ons gisteren waarschijnlijk vergist hebben in plaatsnaam..... iets verderop ligt ook een camping Europa, viersterren met zwembad....

We genieten van prachtige vergezichten en komen rond 14.00 uur bij camping Continental aan. Ze hadden plek, maar deze lag niet direct aan het meer. Iets verderop zagen we camping Spiaggio, vanochtend zeiden ze dat ze vol waren.... toch maar even vragen en ja hoor! Een daalders plekje met schaduw!

Tenten neergezet en zwemkleding aan. De verdere middag genoten in en aan het meer. 'S avonds ons eigen potje gekookt en na contact met het thuisfront nog even aan het meer gezeten. Was weer een topdag!

1. Marleen:
    31 juli 2019
    Portofino.....zeker een mooie plek.altijd wat te zien en te beleven. Lekker genieten met je nieuwe vakantie partner!