Plannen helaas moeten wijzigen

26 juli 2019 - Winningen, Duitsland

Woensdagmiddag kreeg ik een appje dat Wanda met haar dochter bij de eerste hulp zat. Ze had klachten welke wezen op longembolie.... Dat was schrikken! Natuurlijk denk je dan: daar gaat onze vakantie!

Gelukkig leek het mee te vallen en ze mocht naar huis en gewoon de dingen doen wat ze wilde doen. Wanda mocht van haar gewoon mee op vakantie. Wel even de rollen omgedraaid en nu zou ik Wanda donderdagochtend ophalen.

Iets voor zessen onderweg en om half negen reden we weg uit Krimpen.

Onderweg bleek het toch niet goed te gaan met Wanda's dochter. Maar gelukkig kon ze een paar dagen opgehaald worden door haar vader. Maar hij had ook vakantie gepland staan en Wanda heeft al vakantie gehad... En wilde ook graag bij haar dochter zijn. Wat ik me wel kan voorstellen. Wanneer het niet echt beter gaat met haar, dan komen we zondag naar huis.

Natuurlijk baalde ik wel, maar ik snap ook dat Wanda haar dochter nu niet alleen wil laten.

Ondertussen waren we voorbij Koblenz. Doorrijden had niet veel zin: we hebben een camping aan de Moesel opgezocht. Nog een mooi plekje vrij aan de rivier.

Maar wat is het heet! Gelukkig hebben we wat schaduw en kunnen we uitpuffen. De tent komt later wel.

Lekker een frisse duik in de Moesel genomen. Bijna was ons plekje ingepikt door andere kampeerders.... We kwamen terug van de douches en men was al bezig om een vouwwagen af te koppelen.... Even de auto maar anders neergezet!

Heerlijk gegeten bij het restaurant op de camping en daarna de tent opgezet.

@Tammo: we hebben toch een iets grotere tent meegenomen.... leek ons toch handiger. Helaas duurt het opzetten wel iets langer maar ging nog redelijk vlot.

Nog even onze benen gestrekt en bij het restaurant van de haven genoten van een sorbet!

Rond 01.00 ging het kaarsje uit en zochten we onze luchtbedden op.