Hoe bijzonder kan het lopen..

27 juli 2019 - Flaesheim, Duitsland

Vanochtend kreeg ik toch een lief aanbod!!! Carla Rink belde me om te vragen hoe ik het zou vinden wanneer zij in plaats van Wanda mee zou gaan...

Ik stond perplex, wat een super idee! Maar ook een beetje moeilijk om aan te nemen. Ik wilde eerst wel met Wanda overleggen.

We hebben besloten om toch van dit aanbod gebruik te maken. Voor Wanda een fijner gevoel om er sneller voor Lisa te kunnen zijn wanneer het nodig zou zijn.

Eerst zou ik zondag Wanda terugbrengen en dan maandag met Carla op pad gaan. Maar die familie Rink zit barstensvol met goede ideeën: Harry komt Carla zondagavond brengen en gaat maandagochtend met Wanda richting Drenthe.

Tussen al het appen door genieten we van onze mini-vakantie! We werden de tent uitgejaagd door de zon... pfff ook hier doet hij z'n best. Maar er is nog schaduw op onze plek. Na het ontbijt de tarp opgezet, nu hebben we de hele dag schaduw.

Even later zoeken we verkoeling in de Moesel. Hiervoor kunnen vanaf onze plek zo naar beneden lopen. Op een paar meter afstand varen speedboten, jetski's, cruise- en vrachtschepen voorbij. Heel bijzonder.

In de middag zijn we richting Cochem gereden en hebben ons getrakteerd op een heerlijke Kaffee mit Kuchen!

Op de terugweg boodschappen gehaald en naar een Baumarkt geweest voor een grondzeil.  Want ik heb aan veel gedacht maar een grondzeil en wasknijpers vergeten. Ook deet was handig geweest... Geen muggen maar andere bijtende / kriebelende beestjes...

Na een alternatieve route waren we rond 20.00 uur terug. Wat vlees gegrild en met sla was ons avondmaal compleet.

Het grondzeil onder de tent geschoven. Er wordt namelijk regen voorspeld en ik ben bang dat dat dan onder onze tent doorspoeld. En ik twijfel aan de waterdichtheid van de bodem....

Daarna genoten voor onze tent van een kop koffie en een spelletje yatzee.

1. Marleen:
    27 juli 2019
    Geweldig toch...!! Die fam rink ook 😁Carla houd wel van vakantie🤣wanda sterkte met alles.
  2. Tiny:
    27 juli 2019
    Dat is fijn! Gaat je vakantie gelukkig toch door Hennie, het is je zo gegund! Nog een paar fijne dagen met Wanda gewenst aan de Moezel! Wanda sterkte met Lisalotte, hopelijk knapt ze snel op!